środa, 21 grudnia 2011

Granie na nerwach

Kupiłam jakiś czas temu grę z Alicją, w jakimś supermarkecie. Gra była nie pierwszej młodości i świeżości, w związku z czym cena była niewygórowana. A tak się prezentuje:


Wspominałam już onegdaj, że nie należę do fanów gier komputerowych. Tutaj jeszcze były dodatkowe utrudnienia, ponieważ  gra była nienowa (2004 rok, zdaje się) i zacina się podczas użytkowania. Nie jestem ośmioletnim dzieckiem, ale miałam kłopoty z użytkowaniem gry i zrozumieniem o co chodzi. W wolnej chwili spróbuję jeszcze raz. I mam nadzieję, że nerwy a także komputer wytrzymają tę próbę :-) .

4 komentarze:

  1. z gier o Alicji, mogę polecić "Alice:Madness Returns" - trochę mroczniejsza wersja Alicji w krainie czarów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Również jestem miłośniczka Alicji ^^ Fantastyczny blog xD
    Jedynie brakuje zdjęcia Twojego pokoju ^^
    Zgadzam sie z komentarzem wcześniejszym, ciekawa jest gra American Mcgee Alice i cześc druga Madness Returns, bardzo mroczne http://www.ea.com/alice
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam u Ciebie wydania Disneya ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za podpowiedzi, ale ja nie gram :-)
    Tę grę kupiłam jako ciekawostkę, natomiast o "American Mcgee Alice" oraz "Madness Returns" słyszałam. Nie wiem natomiast czy stać mnie, żeby sobie kupić tak dla kolekcji :-)
    Dziękuję za komentarze i kłaniam się.

    PS Zdjęcie mojego mieszkania to rzeczywiście byłaby wstrząsająca ciekawostka :-), ale lubię moją prywatność i jestem wobec niej lojalna.

    OdpowiedzUsuń